wtorek, 11 czerwca 2013

Wyzwanie Szuflady

Postanowiłam zgłosić swoją pracę na wyzwanie Szuflady. Tematem konkursu jest podwodny świat. Dokładny opis wyzwania znajdziecie tu. Pewnie nikogo nie zaskocze informacją, że zgłaszam bransoletkę;)
Zrobiłam ją z małych szklanych koralików w kolorze turkusowym, który mnie osobiscie kojarzy się z ciepłym morzem. Bransoletka ma od wewnętrznej strony kolor biały za sprawą koralików które mają metaliczne środki. A jeśli mowa o ciepłym, egzotycznym morzu to musi być też rafa koralowa. Ozdobiłam moją biżuterię niebieskim koralem. Ozdoba jest dość prosta, jednak namęczyłam się nad nią. Najpierw pomyliłam się przy nanizaniu koralików i musiałam zaczynać od początku. W trakcie pracy okazało się że karal występuje w za dużej ilości i nie układa się tak jakbym chciała. Znowu prucie i nawlekanie od początku... Ale w końcu jest;) Tak więc próbuję szczęścia. Bransoletka pięknie wygląda na opalonej skórze, niestety zdjęcia nie oddają realnego nasycenia koloru:(




6 komentarzy:

  1. Wiesz, jak tylko spojrzałam na nią od razu skojarzyła mi się z błyszczącymi w słońcu łuskami jakiejś egzotycznej ryby :-) Fajowa, taka morska ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie od razu przypomniało się morze w Chorwacji... :)
    piękna bransoletka, staranna i równiutko wypleciona :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za miłe komentarze. Takie słowa bardzo dużo dla mnie znaczą i motywują do dalszego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory prawdziwie morskie. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Błękitne, spokojne morze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń