piątek, 21 czerwca 2013

:D!!!!!!!!

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak cieszy mnie każdy pozytywny komentarz ( te negatywne też są potrzebne, bo motywują do cięższej pracy dopracowania itd.), tym bardziej, że jak pisałam kiedyś nie wszyscy mnie wspierają w moim "robótkowniu". Tak więc moja radość jest nie do opisania, gdyż moja praca, którą zgłosiłam do wyzwania szuflady znalazła się w TOP 5. Jestem strasznie szczęśliwa. Takie rzeczy podobnie jak komentarze niezwykle budują i motywują do dalszego działania. Gratuluję zwyciężczyni i zachęcam do obejrzenia prac innych dziewczyn.

2 komentarze:

  1. gratuluje Natalio:-) Jesteśmy w jednej drużynie.Ja znalazłam się zaraz za Tobą :-) Fajnie jak ktoś docenia to co robimy, jest to bardzo przyjemne:-) Ja też jestem szczęśliwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG PO WYRÓŻNIENIE :-)

    OdpowiedzUsuń