piątek, 23 sierpnia 2013

Zakupy i wygrana u Natajki

Tak jak wczoraj obiecałam, dziś przychodzę do was z efektami moich mini zakupów u Natajki i pochwalę się, że wygrałam w jej konkursie bon na 25zł :D
Już jakiś czas obserwuję jej bloga i wszystkie słodkości mi się strasznie podobają, a ostatnio zdecydowałam się na drobiazgi dla mojej córci. Zamówiłam 2 mini babeczki i 2 mini pączki ( mini bo są wielkości około 1cm) po jednym poczku i babeczce przykleiłam do małych frotek. Jeśli uda mi się zrobić zdjęcia na mojej małej modelce to zamieszczę na pewno. Kupiłam jeszcze 2 gofry myszki które zamierzam przyszyć do opaski, tylko jeszcze nie mam odpowiedniej:)
Pisałam też o konkursie organizowanym przez Natajkę. Wygrałam w nim II nagrodę- bon na 25zł. Zanim wybrałam coś ze słodkiego asortymentu obejrzałam wszystko parę razy. Już wcześniej spodobały mi się kolczyki pizza ale przy moich zakupach zupełnie o nich zapomniałyśmy z Natalią. Dlatego teraz wykorzystałam szansę i wybrałam je sobie za nagrodę, a że środków jeszcze zostało to wybrałam świetne kolczyki rogaliki.

A moja nagroda zapakowana była w śliczne pudełeczko...
Oczywiście polecam zakupy u Natajki. Kontakt z nią jest bardzo dobry, szybkie odpowiedzi, całe zamówienie można dostosować do siebie, wszystko jest na bardzo wysokim poziomie, a same prace są po prostu cudowne, bardzo realistyczne. Ja osobiście jestem pod wielkim wrażeniem i wiem, że nie są to moje ostatnie "słodkie zakupy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz