czwartek, 22 sierpnia 2013

Szczęście...

Mimo iż ostatnio miałam trochę problemów, zdarzyło się też pare miłych rzeczy. Po pierwsze wygrałam drugą nagrodę u Natajki - bon na 25zł. Postaram się napisać o wygranej już jutro. A dzisiaj chciałam się podzielić kolejną miłą rzeczą jaka mi się przytrafiła.  Jakiś czas temu zapisałam się w kolejce po koraliki PRECIOSA i dzisiaj dostałam paczuszkę z dwoma pudełeczkami koralików:) Trafiły mi się zielone neonowe PRECIOSA Twin  i różowe neonowe PRECIOSA Solo.Na różowe mam już pomysł a na zielone też się na pewno znajdzie. Bardzo się cieszę z paczuszki i zachęcam wszystkich do udziału w konkursie.




2 komentarze:

  1. Ale z Ciebie szczęściara! A te różowe to aż rażą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kolory są świetne a róż aż trudno było uchwycić na zdjęciu. A co do szczęścia to radzę sie zapisać w kolejce i spróbować bo można wygrać nawet 1kg koralików.

      Usuń