poniedziałek, 22 lipca 2013

Spiralka

Ktoś mnie ostatnio zqapytał po co robię te wszystkie bransoletki, przecież i tak nikomu się to nie przyda. Ogólnie ta osoba bardzo skrytykowała mnie i to co robię z koralikami. No trudno krytykę oczywiście pryjmuję bo też jest potrzebna. A w odpowiedzi mogę tylko powiedzieć, że robię to co lubię, wypełniam swój wolny czas, rozwijam się. I jeśli nawet komuś się coś nie spodoba to robię to dla siebie. Uważam, że lepiej coś sobie dłubać mieć jakieś hobby niż siedzieć bez celu przed telewizorem i oglądać powtórki. A z drugiej strony, wczoraj zostałam poproszona o zrobienie naszyjnika. Oczywiście zamówienie przyjęłam i naszyjnik powstanie muszę tylko wybrać się do sklepu po odpowiednie koraliki. I tu jest też odpowiedź dla osoby krytykującej: koralikuję też dlatego, że komuś się podoba to co robię i mimo wszystko zamówienie jest!Tak więc krytyka przyjęta i muszę powiedzieć, że nie zabolało mnie to jakoś bardzo. Wiadomo, każdy ma inny gust.Takie wydarzenia też potrafią motywować:)
A dzisiaj pokaże bransoletkę- nowość na moim blogu. RUSSIAN SPIRAL. Wykonana Z czarnych rurek i czerwonych drobnych koralików oczywiście łańcuszek do regulacji też jest:)



4 komentarze:

  1. bransoletka super;-) a osoba która w taki sposób krytykuje to co robisz po porostu jest zazdrosna, że sama tak nie potrafi. Robisz cudeńka z koralików i twórz dalej bo warto. Ja osobiście też coś tam wolę dłubać(i nie koniecznie musi się to komuś podobać) niż siedzieć przed telewizorem :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)Dobrze jest mieć jakieś zainteresowanie i tworzyć coś nawet tylko dla własnej satysfakcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, robisz śliczne rzeczy! Kiedyś przeczytałam, że tylko zdechłego psa nikt nie kopie :) Jeśli robisz coś dobrze, to zawsze będziesz obiektem krytyki. Według mnie ta osoba, która sprawiła Ci przykrość nie miała racji, bo odniosła wszystko do siebie - dla niej Twoje hobby jest bez sensu. Ludzie bez zdolności manualnych i uwielbienia dla robótek ręcznych nie rozumieją, że to najwspanialsza rozrywka.
    Też często słyszę krytykę, że marnuję czas, na co mi to. Dla mnie to wspaniały sposób na relaks, ujście energii twórczej, taka trochę terapia i droga do samodoskonalenia, bo brakuje mi cierpliwości. Nie potrzebuję dowartościowania z zewnątrz, mam motywację w sobie.
    Trzymaj się i nie myśl o tej sytuacji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny nawet nie wiecie jaką mi radość sprawiłyście tymi komentarzami. Cieszę się, że mimo wszystko to co robię komuś się podoba. Na pewno nie przestanę tworzyć.Nawet gdybym miała to robić tylko dla siebie to fajnie jest mirć codziennie inne dodatki:D

      Usuń