wtorek, 18 lutego 2014

Sztyfty -8

I znowu mam ogromne zaległośći. Cały czas robię coś nowego, jednak mam ogromny kłopot ze zdjęciami. Albo coś za bardzo mi się błyszczy albo jest nie ostre. Mogę tylko powiedzieć, że bardzo się staram i mam nadzięję, że kiedyś nauczę się robić porządne zdjęcia. Tym czasem chciałabym pokazać kilka par kolczyków- sztyftów. Kolczyki są w formie trójkątów. Ne wszystkim udało mi się zrobić zdjęcia bo kilka par znalazło nowe właścicielki, a niektóre po prostu "nie współpracują" i zdjęcia nie wychodzą. Do ich stworzenia wykorzystałam koraliki toho 11o, chociaż są i z 15o, jest też kilka ze "zwyklaczków. W tym poście pokaże tylko kilka par, jednak w miarę możliwości będę dodawać kolejne zdjęcia. Większość jest w takim samym rozmiarze, ale oczywiście robiłam też mniejsze i większe.


Wymiary kolczyka to:
Wysokość: ok.1,5 cm
Dł. boku: ok.1,5 cm









8 komentarzy:

  1. Śliczne i takie bardzo kolorowe. Gratuluję cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam cierpliwość i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne maluszki, w szczególności te krwisto czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno, najlepszy efekt jest po założeniu. I zdjęcia, mimo Pani opinii, nie są aż takie złe ;) boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie efek najlepszy jest po założeniu i momo tego że są małe to świetnie dopełniają strój. Taka kropka nad "i".

      Usuń
  5. Urocze maleństwa.

    OdpowiedzUsuń