wtorek, 12 listopada 2013

Wciągneło mnie

Jak już kiedyś wspominałam, nauczyłam się nowych rzeczy i bardzo mnie to wciągneło.Dziś przychodzę z kulkami. Jak na razie jest ich ponad 30 i są to zawieszki, wszystkie jednokolorowe. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie postanowiła sobie, że zrobię ich więcej. Mogę zapewnić, że pojawią się jeszcze inne kolory i wzory. Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale niestety światło nie jest za dobre. Dziś pokaże tylko parę zdjęć na resztę musicie poczekać aż światło będzie lepsze.A poza zawieszkami pojawią się też na pewno kolczyki:)
I oczywiście muszę wspomnieć, że nauczyłam się kuleczek dzięki Weronice




Niestety te z koralików transparentnych bardzo kiepsko się fotografuje,ale obiecuję że zrobie zdjęcia i pokażę resztę. A tak z innej beczki to zmieniłam kolory na blogu, ale chciałabym go bardziej spersonalizować,niestety nie mogę dodać swojego tła ani zmienić ustawień. Czy ktoś wie o co może chodzić? Siedziałam już nad tym parę wieczorów ale nic z tego:(





6 komentarzy:

  1. Kolorowo. kuleczkowo. Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wygląda , na prawdę ma Pani ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło czytać takie komentarze. Czy to talent? Nie wiem, takie są moje zainteresowania i robię wszystko żeby je rozwijać:)

      Usuń
  3. Kurcze też chciałabym mieć taki talencik :))
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję.Już się zabieram za odwiedziny:)

      Usuń