poniedziałek, 14 października 2013

Kolczyki

Nie pojawiam się za często:( Jednak nie znaczy to, że nic nie robię i nie śledzę innych blogów. Coś tam sobie powoli dłubię ale.. ale moje dziecko chce robić ze mną a jak wiadomo koraliki albo szydełko to chyba nie zabawka dla rocznego dziecka, więc robię wtedy kiedy dziecko spi:)co za tym idzie wszystko tworzy się w tempie bardzo wolnym. Przy okazji dziecka, już wspominałam, że moja Ola będzie miała roczek. I w sobotę była "impreza" z pysznym tortem. Ale wracając do robótek to chciałam pokazać dzisiaj kolczyki russian spiral. Niestety zdjęcia jakoś nie chciały wyjść porządne, więc muszą już zostać takie. do kolczyków będzie bransoletka.

A jako gratis pokażę tort urodzinowy :)

3 komentarze:

  1. Fajne kolczyki :-) A ten torcik jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Tort niestety nie jest moim dziełem, ale może i lepiej. Nie potrafię piec:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki fajne, a tort wygląda po prostu genialnie:)

    OdpowiedzUsuń