poniedziałek, 25 lutego 2013

Dla odmiany nie będzie dziś biżuterii. Torebki to jest coś co uwielbiam robić na szydełku. Ciągle do głowy wpadają mi nowe pomysły na nie. Niestety nie mam teraz za dużo czasu na ich wykonanie, te które zrobiłam kiedyś znalazły już właścicielki zanim założyłam bloga więc nie mam zdjęć. Trzeba robić powoli kolejne. "Na tapecie" szara, okrągła torebka ozdobiona 4 szydełkowymi kwiatkami. Banalna w wykonaniu ale czasami i taka jest potrzebna;) Zrobiona z dwóch kółek o średnicy 21,5 cm zwykłymi słupkami,
bok zaś ma szer.ok 9 cm tutaj w co 5 rzędzie zrobiłam ozdobne okienka, dł. uszu to ok 27 cm. Wszyłam do niej podszewke w drobniutkie kwiatuszki.


 Torebka nie posiada zamka. Zamyka się ją ściągając sznureczki. A w środku jest mała kieszonka np. na telefon.

P.S Gdzieś tam w między czasie robi się kolejna torebka. Mam nadzieje, że już w niedalekiej przyszłości będę ją mogła pokazać. A następny post planuję "druciany".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz